Visit Flevoland

De drie polders van Flevoland vormen samen het allergrootste stuk door de mens gemaakte land ter wereld. De eilanden die al in de Zuiderzee lagen (Schokland en Urk) zijn bij de inpoldering opgenomen in dit nieuwe land. Visit Flevoland is de destinatiemarketing organisatie voor de sector vakantie & vrijetijd in Flevoland. Deze organisatie heeft als doelstelling samen met ondernemers en andere organisaties uit de sector van Flevoland een aantrekkelijke bestemming te maken.

Visit Flevoland

Identiteit Flevoland, 2018

Studio Kluif creëerde de visuele identiteit voor het gebied Flevoland. De huisstijl kenmerkt zich door een krachtig inhoudelijk beeldmerk: het nieuw gemaakte land, omringt door water. De identiteit wordt verder ondersteund door een heldere fotografiestijl waarin de bezoeker centraal staat in het voor Flevoland zo kenmerkende landschap. 

Visit Flevoland

Campagne Flevoland, 2018

Om de lancering van de nieuwe visuele identiteit van Flevoland kracht bij te zetten heeft Studio Kluif de campagne “Flevoland lijkt nergens op” ontwikkeld. Deze campagne heeft als doel het nieuwe merk te laden bij de bevolking van Flevoland en zal na verloop van tijd ook landelijk ingezet gaan worden. Voor deze introductiecampagne zijn krachtige en onderscheidende beelden samengesteld met als onderwerp de belangrijkste toeristische thema’s: cultuur, natuur, recreatie en sport.