OHRA

OHRA is een van de grootste verzekeringsmaatschappijen in Nederland. OHRA baseert zijn verzekeringsconcept op de wetenschap dat iedere levensfase zijn eigen verzekeringsbehoefte heeft. Zo heeft OHRA verschillende verzekeringsproducten ontwikkeld voor o.a. studenten, jonge gezinnen en ouderen. Voor de eerder genoemde levensfases heeft Studio Kluif als giveaway zorgproefpakketten ontwikkeld met behulp van een serie iconen die refereren aan de behoefte van elke levensfase. Deze informatiepakketten zijn tevens onderdeel van een TV commercial campagne.

OHRA

zorgproefpakketten, 2008

De zorgproefpakketten werken als voorproefje op wat je kunt verwachten wanneer je kiest voor de verzekeringsproducten van OHRA. In de doosjes zitten diverse artikelen die voor elke specifieke doelgroep handig zijn, van condooms en leesbrillen tot stappentellers en babyboekjes. Studio Kluif heeft een serie ikonen ontworpen die refereren aan de behoefte van elke levensfase. Voor studenten een boek, een fiets, een condoom. Voor jonge gezinnen een gezinsauto, een hond, een scooter enz. Door middel van kleurcodering is er snel onderscheid te maken tussen de diverse pakketten. De uitstraling is helder en duidelijk maar niet saai of institutioneel en past perfect bij de TV commercial campagne.

OHRA

direct mailing, 2008

OHRA

zorgproefpaketten commercial, 2008