Elho

Het familiebedrijf elho is marktleider op het gebied van kunststof plantenbakken en richt zich al ruim 55 jaar op duurzame ontwikkeling van nieuwe collecties, geproduceerd in Nederland. Inmiddels worden de plantenbakken in meer dan 75 landen verkocht.

Elho heeft al sinds jaar en dag veel oog voor de ontwikkeling van duurzame producten. Zo worden de producten gefabriceerd uit 80% gerecycled plastic en worden zij gemaakt uit 100% windenergie.

Elho

merkontwikkeling en identiteit florus, 2021

Voor het nieuwe submerk van elho bedacht Studio Kluif de naam, de identiteit en overige merkuitstraling. Met de naam Florus is er een sterk merk binnen de elho familie bijgekomen. Duurzame potten, bijbehorende schotels, mini-plantenkasjes en gieters gefabriceerd uit 100% gerecycled plastic met een aantrekkelijke prijs/kwaliteit verhouding.

Naast naam, pay off en logo stond Studio Kluif garant voor alle B2B communicatiemiddelen zoals corporate presentaties, pot labels, de productcatalogus en introductie-animatie.

Elho

introductiefilmpje florus, 2021

Voor Florus, het nieuwe submerk van Elho, heeft Studio Kluif, naast de identiteit en merkontwikkeling, een introductiefilmpje ontwikkeld. Florus producten zijn duurzaam vervaardigd uit 100% gerecycled plastic en worden geproduceerd in Nederland. Een animatie met heldere B2B informatie geheel in lijn met de door Studio Kluif ontwikkelde identiteit.

Elho

florus draagtas, 2022

Voor de nieuwste pottencollectie van Florus heeft Studio Kluif een iconische opvallende draagtas ontworpen. De tas laat het product op een unieke manier zien. Zo verandert een simpele draagtas in een opvallende display van het merk Florus.