BrandLoyalty

BrandLoyalty is een van de grootste spelers op het gebied van loyaliteitspromoties wereldwijd. BrandLoyalty heeft vestigingen over de hele wereld, waaronder Groot-Brittannië, de VS, Hong Kong, Canada, Mexico en China. Het Nederlandse hoofdkantoor is gevestigd in 's-Hertogenbosch. Studio Kluif werkt al jaren samen met BrandLoyalty en helpt mee loyaliteitsconcepten te ontwikkelen.

BrandLoyalty

ek 2020 loyaliteitscampagne, 2020

Het EK voetbal 2020 zou in de zomer van 2020 in twaalf verschillende landen worden gehouden. Helaas is het toernooi uitgesteld vanwege het Covid-19-virus. Voor ieder deelnemend land ontwierp Studio Kluif een iconische voetbal met bijbehorende verpakking.
De doelgroep voor dit loyaliteitsprogramma is de ongeveer 12-jarige voetbalfanaat. Op elke verpakking toont een kind zijn/haar skills & tricks. Goal!

Nomination Peoples Choice Award 2020
Gold Pentaward 2020

BrandLoyalty

mascotte ballen en verpakkingen, 2020

Het EK voetbal 2020 zou in de zomer van 2020 in twaalf verschillende landen moeten plaatsvinden. Vanwege Covid-19 is dit evenement uitgesteld.
Voor elk land ontwierpen we een mascotte voetbal met bijbehorende verpakking.
Elk land heeft een dier als mascotte. De Nederlanders een leeuw, de Fransen een haan, de Polen een adelaar, etc. De doelgroep van dit loyaliteitsprogramma is de ongeveer 6-jarige voetbalfan. De verpakking die Studio Kluif heeft ontwikkeld heeft zowel aan de voor- als achterkant een ronde stansvorm. Hierdoor wordt de echte voetbal zichtbaar. De verpakking heeft een handvat en draagt als een tas. Het bijzondere aan deze verpakking is de manier waarop de mascotte voetbal-illustratie doorloopt op de verpakking. Een een-tweetje tussen product en verpakking!

BrandLoyalty

ek 2020 loyaliteitscampagne, 2020

Het EK voetbal 2020 zou in de zomer van 2020 in twaalf verschillende landen worden gehouden. Helaas is het toernooi uitgesteld vanwege het Covid-19-virus. Voor ieder deelnemend land ontwierp Studio Kluif een iconische striping-voetbal met bijbehorende verpakking. De doelgroep voor dit loyaliteitsprogramma is de ongeveer 12-jarige voetbalfanaat. Gametime!

Nomination Communicatieprijs Brabant 2019

BrandLoyalty

themaboxen loyaliteitsprogramma’s, 2018

Elk jaar organiseert BrandLoyalty een tweedaags congres waar de belangrijkste personen van de grootste fast moving consumer goods bedrijven op de hoogte worden gehouden van de laatste trends op het gebied van loyaliteitsprogramma’s.

De grootsheid van het congres werd heel persoonlijk gemaakt door de bezoekers op hun hotelkamer te verrassen met een op maat gemaakt voorstel voor een loyalitetsprogramma. Met een steeds wisselende aanbieding van drie verschillende boxen, waarin stap voor stap een loyaliteitsconcept wordt onthuld, wordt de ontvanger gechallenged en verleid. Hierdoor kwam BrandLoyalty met een op maat gesneden en efficiënte manier in contact met hun klanten.

De loyaliteitsprogramma’s bevatten, naast het hoofddoel klantenbinding, stuk voor stuk een sociaal en/of maatschappelijk thema in zich. Thema’s als gezonde en eerlijke voeding, meer bewegen en sociale omgang met elkaar. De sleeve om de themabox stelt een prikkelende vraag. De box zelf geeft stap voor stap antwoord. Denk hierbij aan consumer-insights en advisering in category-focus. Door de box te openen ga je steeds dieper de materie in, eindigend bij het product. Het product gaat een verrassende combinatie aan met sfeer-fotografie.