Kluif wint pitch Jheronimus Bosch 500

Studio Kluif is zeer verheugd dat het de komende jaren verantwoordelijk zal zijn voor de visuele identiteit en branding van het "Jheronimus Bosch 500" evenement. Na een uitgebreide en intensieve pitch, naast twee andere Nederlandse topbureaus, is deze opdracht aan Kluif toegewezen. We zien het als een eer te mogen werken aan een project dat een enorme sociale impact zal krijgen.
Met een 360 graden benadering van de opdracht heeft Studio Kluif een totaalplan voor de communicatie opgezet. Het resultaat is fris en eigentijds zonder dat het de tijdsgeest van Jheronimus Bosch' 15e eeuw uit het oog verliest. De presentatieceremonie, gehouden in het "Theater aan de Parade", werd gepresenteerd door Ad ’s-Gravesande (voormalig artistiek leider van het Holland Festival) en burgemeester van ’s-Hertogenbosch Ton Rombouts. De avond werd beëindigd met een theaterstuk gebaseerd op Bosch' schilderij "De Zeven Hoofdzonden", voorgedragen door de vermaarde dichter Gerrit Komrij.

34613471