Na een uitgebreide bureauselectie heeft gemeente Amstelveen Studio Kluif gekozen voor het ontwikkelen van de nieuwe city marketing identity. Amstelveen, ook wel de tuin van Amsterdam genoemd, is een groene stad met internationale allure, een rijk cultureel leven en een bruisend stadshart. Na soortgelijke projecten te hebben gedaan voor de gemeenten ’s-Hertogenbosch, Ede en de provincie Flevoland zal Studio Kluif een identiteit ontwikkelen gericht op bewustzijn onder de bewoners van deze verrassend levendige stad.

Amstelveen kiest voor Kluif

Studio Kluif valt 3x in de prijzen tijdens Pentawards 2019
Studio Kluif behoort dit jaar, met het winnen van goud, zilver en brons, tot de top van de Nederlandse prijswinnaars bij de Pentawards 2019. Naast drie awards werd het design voor Southbank Watson UK Outfitter genomineerd voor de People’s Choice Award. De Pentawards is de grootste en meest prestigieuze packaging design award in de wereld. De uitreiking van deze awards vond dit jaar plaats op 12 september op 8 Northumberland Avenue, hartje London.