Er komt een leuk artikel over Nimus, Kluif's nieuwste kindje, in Marketing Tribune. Nimus is het officiële jongeren label van de Jheronimus Bosch 500 manifestatie. Nimus wordt op talloze manieren ingezet tijdens Bosch projecten voor jongeren. Tevens is Nimus toegepast op een uitgebreide productlijn. Creativiteit, communicatiekracht, beeld en tekst, allemaal elementen die bepalend zijn voor een campagne. MarketingTribune volgt nauwgezet wat er op dit gebied gebeurt en biedt merken en hun bureaus graag een podium om het beste werk te tonen. Om te laten zien welke geweldige cases er zijn en een bron van inspiratie bieden.

Nimus in de pers

Kluif (her)ontdekt Facebook
Het heeft even geduurd maar Kluif heeft Facebook herontdekt! Vanaf nu zullen we dit medium gebruiken om je een kijkje achter de schermen te geven van onze studio. Zie ons keihard werken (en nog harder spelen), ontdek wat ons inspireert en zie een ‘sneak peak’ van lopende projecten. En we beloven plechtig: geen saaie enquêtes, like/share acties en meer van deze ellende. Dus ‘like’ onze pagina en neem een kijkje in de wereld van Studio Kluif.
Heel veel ink, sweat and cheers!

New New York Festivals News
After nominating the Nedap Annual Report the New York Festivals Grand Jury also nominated Kluif's Christmas Poem booklet. All nominees will compete for the prestigious Gold Medals on the evening of May 2, during the awards gala in the Celeste Bartos room of the New York Public Library.
ABOUT NEW YORK FESTIVALS
New York Festivals has been honoring The World's Best Work™ in all media since 1957. World-class judges review submissions in the most current and relevant categories to award creativity across all media. With entries and jury members from over 70 countries, it's the most diverse design awards competition in the world. The Grand Jury, conducted online, evaluates all entries to determine the Shortlist. This Shortlist is then judged by the Executive Jury, known as the "Dream Team"-an exclusive group of prominent worldwide chief creative officers from the world's best advertising agencies. This elite group comes together for five days of live judging to determine the Bronze, Silver, Gold, and Grand winners, as well as the one entry worthy of being named the World's Best Idea™.
New York Festivals is proud to announce the 2013 celebration of the World's Best Advertising® with The New York Show™, a two-day series of creative events held at the landmark New York Public Library's Beaux-Arts building located at 455 Fifth Avenue at 40th Street in New York City. Festivities to be held on Wednesday and Thursday May 1st & 2nd, 2013 include the 2013 Executive Jury Press Conference, keynote speakers, creative panel discussions, networking events, and exhibits of the Shortlisted work. Thursday evening features the 2013 New York Show awards ceremony and after-party to honor the winners in true New York style.