Uncle Orange

Winner Communicatieprijs Brabant 2018

Uncle Orange brengt In samenwerking met Pols Potten een serie eigentijdse mokken met ieder een uniek verhaal. Elke mok vertelt het verhaal over zijn of haar eigenaar. Een eigenaar die op leeftijd is. In de strijd tegen de vereenzaming van ouderen nam Uncle Orange het initiatief om deze productlijn te realiseren. In samenwerking met het Nationaal Ouderenfonds is een sociaal component gecreëerd waarbij bij online aanschaf van een product de mogelijkheid wordt geboden gekoppeld te worden aan een koffiemaatje.

FC Kluif

Nomination Communicatieprijs Brabant 2018

FC Kluif, het nieuwe design cultmerk met voetbal als thema, is genomineerd voor een Bonk. FC Kluif onderscheidt zich door modern design met een knipoog naar voetbalhistorie. Het nieuwe merk is in eigen huis gecreëerd en in nauwe samenwerking met Voetbal International tot stand gekomen.

Kwantum verlichting verpakkingslijn, 2016

Gold Pentaward 2017

Het assortiment verlichting is voornamelijk verpakt in dichte dozen. Op deze verpakking echter geen modieuze sfeerfoto’s, maar een eerlijk beeld van wat er in de doos zit. De grafische belijning geeft de lichtstraal van de lamp weer.

Office Factory nietjes verpakkingslijn, 2016

Gold Pentaward 2017

Office Factory is een nieuwe speler in de markt voor kantoor benodigdheden. Office Factory wil zich onderscheiden van alle andere merken en dat ze daarom voor Studio Kluif kiezen is geen toeval. Met deze prikkelende samenwerking doorbreken we de saaiheid van de verpakkingen van kantoorartikelen. De eerste verpakkings-designs zijn inmiddels klaar en er zullen er nog vele volgen. Werken op kantoor wordt zo een stuk leuker!

Office Factory elastieken verpakkingslijn, 2016

Bronze Pentaward 2017

Office Factory is een nieuwe speler in de markt voor kantoor benodigdheden. Office Factory wil zich onderscheiden van alle andere merken en dat ze daarom voor Studio Kluif kiezen is geen toeval. Met deze prikkelende samenwerking doorbreken we de saaiheid van de verpakkingen van kantoorartikelen. De eerste verpakkings-designs zijn inmiddels klaar en er zullen er nog vele volgen. Werken op kantoor wordt zo een stuk leuker!

Intratuin vijverpompen verpakkingslijn, 2016

Gold Pentaward 2017

Vijverpompen zijn niet de meest elegante producten. Omdat deze producten verpakt zijn in gesloten dozen, is het helaas verplicht om een foto van het product zelf te tonen. In plaats van een packshot ergens in de ruimte te plaatsen, is het product het belangrijkste podium voor een aantal poëtische verhalen.

Pet Stuff verpakkingslijn, 2016

Silver Pentaward 2017

Pet Stuff dierbenodigdheden verpakkingslijn

Jheronimus Bosch 500

Communicatieprijs Brabant

Het nationaal evenement Jheronimus Bosch 500 is 2x genomineerd tijdens de jurering van de communicatieprijs Brabant. Voor de communicatieprijs Brabant worden inzendingen, welke zijn verdeeld in 8 categorieën, beoordeeld en gekozen door een vakjury. Uit elke categorie kiest de ledenjury "De Bonk" voor het merk van het jaar en voor de maker(s) van het jaar. Voor Jheronimus Bosch 500 was Studio Kluif de afgelopen 8 jaar, in nauwe samenwerking met stichting Jheronimus Bosch 500 en andere partners, verantwoordelijk voor de strategie, vormgeving en algehele communicatie van dit meerjarige nationale evenement. Studio Kluif is genomineerd binnen de categorie marketingcommunicatie/reclame.

Jheronimus zeep verpakkingslijn, 2016

Nomination Pentawards 2016

De Tuin der Lusten is het meest gewaardeerde werk van Jheronimus Bosch. Geïnspireerd door het linker- en middenpaneel van dit drieluik, de viering van het leven en de natuur, ontwikkelde Kluif een zeepcollectie. Het beleven van het werk van Jheronimus is nu niet meer beperkt tot kijken alleen.

Wall+ verpakkingslijn, 2015

Silver Pentaward 2016

Wall+ is een duidelijke en eenvoudige verpakkingslijn voor huisdecoratie verf voor de jonge en moderne consument. De verf wordt verpakt in blikken. Elke kleur heeft zijn eigen nummer. De afgeronde typografie refereert aan het product: verf. Elk blik heeft een eigen kleur, de kleur van de verf. Elk blikje heeft zijn eigen drup van de verf. Deze kleine grafische illustratie maakt de verpakkingslijn uniek!