Lamzac campagne

Crossborder Award 2018

De Lamzac campagne ‘the world’s laziest job’ van Fatboy heeft de prestigieuze CrossBorder Award gewonnen. De campagne is tot stand gekomen in nauwe samenwerking met het Fatboy marketing team en de Fatboy design afdeling. De jury koos deze internationale marketingcampagne uit vanwege de creativiteit en het behaalde resultaat met een beperkt budget.

Bloomdale Eyewear verpakkingslijn

Platinum Pentaward 2018

Bloomdale is een brillenmerk dat niet de typische merkcodes volgt. In plaats van fotografie te gebruiken, zoals de meeste merken doen om hun nieuwe modellen te promoten, hebben we geadviseerd om op een andere manier te communiceren. Een reeks iconische portretten werd ontwikkeld om de slogan 'A Bloomdale for every face' te onderstrepen. Deze portretten spelen een belangrijke rol in alle communicatie. Om een meer uitgebreide merkbeleving te creëren, hebben we een verpakkingsassortiment ontwikkeld waarmee de opticien een persoonlijker statement naar de klant brengt. Elke doos kan worden uitgerust met een ander portret, afhankelijk van de klant, mannelijk, vrouwelijk of zelfs een kind.

Luypaers Exclusive Fireworks

Silver Pentaward 2018

Luypaers Exclusive Fireworks is de nieuwste lijn in de Zena vuurwerk-reeks. Het doel was om een premium assortiment te maken, het beste van het beste vuurwerk. Vernoemd naar de achternaam van de vrouw van de eigenaar "Luypaers” wat een afgeleidde van luipaard is, kwamen we met het idee van afbeeldingen van katachtige ogen die lijken te zijn ingesloten. Ze wachten om te worden ontploft in een felle explosie van kracht en schoonheid.

FC Kluif

Nomination Communicatieprijs Brabant 2018
Silver Pentaward 2018

FC Kluif, het nieuwe design cultmerk met voetbal als thema, is genomineerd voor een Bonk. FC Kluif onderscheidt zich door modern design met een knipoog naar voetbalhistorie. Het nieuwe merk is in eigen huis gecreëerd en in nauwe samenwerking met Voetbal International tot stand gekomen.

Uncle Orange

Winner Communicatieprijs Brabant 2018

Uncle Orange brengt In samenwerking met Pols Potten een serie eigentijdse mokken met ieder een uniek verhaal. Elke mok vertelt het verhaal over zijn of haar eigenaar. Een eigenaar die op leeftijd is. In de strijd tegen de vereenzaming van ouderen nam Uncle Orange het initiatief om deze productlijn te realiseren. In samenwerking met het Nationaal Ouderenfonds is een sociaal component gecreëerd waarbij bij online aanschaf van een product de mogelijkheid wordt geboden gekoppeld te worden aan een koffiemaatje.

Kwantum verlichting verpakkingslijn, 2016

Gold Pentaward 2017

Het assortiment verlichting is voornamelijk verpakt in dichte dozen. Op deze verpakking echter geen modieuze sfeerfoto’s, maar een eerlijk beeld van wat er in de doos zit. De grafische belijning geeft de lichtstraal van de lamp weer.

Office Factory nietjes verpakkingslijn, 2016

Gold Pentaward 2017

Office Factory is een nieuwe speler in de markt voor kantoor benodigdheden. Office Factory wil zich onderscheiden van alle andere merken en dat ze daarom voor Studio Kluif kiezen is geen toeval. Met deze prikkelende samenwerking doorbreken we de saaiheid van de verpakkingen van kantoorartikelen. De eerste verpakkings-designs zijn inmiddels klaar en er zullen er nog vele volgen. Werken op kantoor wordt zo een stuk leuker!

Office Factory elastieken verpakkingslijn, 2016

Bronze Pentaward 2017

Office Factory is een nieuwe speler in de markt voor kantoor benodigdheden. Office Factory wil zich onderscheiden van alle andere merken en dat ze daarom voor Studio Kluif kiezen is geen toeval. Met deze prikkelende samenwerking doorbreken we de saaiheid van de verpakkingen van kantoorartikelen. De eerste verpakkings-designs zijn inmiddels klaar en er zullen er nog vele volgen. Werken op kantoor wordt zo een stuk leuker!

Intratuin vijverpompen verpakkingslijn, 2016

Gold Pentaward 2017

Vijverpompen zijn niet de meest elegante producten. Omdat deze producten verpakt zijn in gesloten dozen, is het helaas verplicht om een foto van het product zelf te tonen. In plaats van een packshot ergens in de ruimte te plaatsen, is het product het belangrijkste podium voor een aantal poëtische verhalen.

Pet Stuff verpakkingslijn, 2016

Silver Pentaward 2017

Pet Stuff dierbenodigdheden verpakkingslijn