013 Poppodium

013 Poppodium Tilburg is ontstaan uit de fusie tussen Noorderligt, de MuzieKantenWinkel en de Bat Cave. Deze fusie heeft Tilburg een magnifieke popzaal opgeleverd die internationaal bekend is en in tien jaar meer dan 2,3 miljoen bezoekers heeft getrokken. Na meer dan tien jaar gebruik te hebben gemaakt van het bekende ‘013 beertje’ heeft 013 besloten dat het tijd werd voor een nieuwe strategie. Na het gebruik van de kleur zwart als basiskleur voor alle communicatie wordt het tijd voor een kleurrijker 013 om zodoende het veelzijdige karakter van 013 te tonen. Het nieuwe logo en de grafische stijl toont een meer open poppodium, een podium voor iedereen.

Finalist CCB communication prize 2010

013 Poppodium

corporate identity, 2010

013 Poppodium

logo animatie, 2010

Best podium website agendainfo award 2011

013 Poppodium

website, 2010

013 Poppodium

typografische posters, 2010

013 Poppodium

merchandise, 2011

013 Poppodium

campagne ‘dit is mijn 013’, 2010

Het nieuwe open karakter van 013 toont de betrokkenheid van 013 met haar bezoekers. Het programma-aanbod en de bezoekers maken samen 013. Dit gegeven is vertaald in de ‘Dit is mijn 013’ campagne. Bezoekers kunnen hun eigen gepersonaliseerde poster maken, waarin ze, naast zichzelf, hun favoriete muziek tonen.

013 Poppodium

mokken ‘stars talk’, 2010

Of je nu een hip-hop-, metal- of dancefanaat bent, 013 heeft het. Wat alle bezoekers gemeen hebben is hun liefde voor muziek. Met deze gedachte maakte Studio Kluif een 013 giveaway, de ‘stars talk’ mokken.

013 Poppodium

interieur design, 2010

Pagina's

2010
Finalist CCB communication prize 2010
2010
Best podium website agendainfo award 2011

Pagina's