Omron kiest Kluif!

23/3/2012

Studio Kluif won de pitch voor het ontwikkelen van de nieuwe Omron Industrial Automation corporate identity. Omron is een wereldwijd Japanse technologiebedrijf. Omron heeft 35.000 medewerkers. Sinds de oprichting in 1933 als Tateisi Electric Manufacturing Co, heeft Omron de industrie ondersteund met innovatieve oplossingen en geavanceerde technologieƫn. Omron staat voor: verbetering van de productiviteit in de industrie, het verbeteren van het dagelijks leven van mensen, en het creƫren van een nieuwe relatie tussen mens en machine. "Werken in het belang van de samenleving", het credo van Omron oprichter Kazuma Tateisi, dient als de kernwaarde die ten grondslag ligt van alle corporate activiteiten van de Omron Group. De Omron oprichter geloofde dat het echte doel voor een bedrijf is in dienst te staan van de samenleving. Alleen wanneer dit wordt bereikt verdient het bedrijf winst en kan het genieten van een duurzame groei. Hij geloofde ook dat alleen bedrijven die waarde toevoegen en aan sociale behoeften kunnen voldoen, het vertrouwen en respect verdienen van de samenleving, en dus met succes blijven bestaan als bedrijven. Bij de Omron Group, is deze geest bewaard gebleven en consequent volgehouden door de jaren heen.

Bruna chooses Kluif

12/3/2012

After a comprehensive agency selection, Bruna chose Studio Kluif as design agency. Bruna, with 375 stores in the market for books, magazines and stationery- and writing accessories, is the marketleader in this branche. Kluif is proud that after HEMA, Zeeman, Intratuin and Bijenkorf now Bruna has chosen for them. Kluif will start with a packaging project.

Trust in Kluif

8/3/2012

Studio Kluif is very proud to announce that it will be responsible for the new hyper market packaging range of trust.
After an extensive agency orientation Trust has chosen Studio Kluif for this huge operation. Trust is the leading value-for-money brand for digital lifestyle accessories for pc, laptop, tablet and smartphone. Their mission is to be the preferred brand throughout the supply chain; from purchase managers and retailers to end users.

Trust has more than 25 years of experience in producing attractive and affordable products that follow the latest trends and technological developments. Trust strives to operate at the highest level by doing no concessions on quality, by providing exceptional service and through optimal cooperation with their partners.

Trust is a brand for everyone, with an assortment of more than 300 products that all meet their strict demands for quality: an attractive design, easy to use and affordable. The Trust research and development team is always looking for the latest trends and uses the latest technology and by doing so, they are able to keep their products up to date.

Trust looks beyond borders. Trust is an international company and is active in Europe, Asia and South America.